צרו איתי קשר

חייגו אלינו

וואטסאפ

דוא"ל

ניווט

פייסבוק

אתר

אודות

בוגרת תואר BA בחשבונאות עם הרחבה בכלכלה מאוניברסיטה פתוחה. חברת לשכת רואי חשבון. רואת חשבון מזה 6 שנים. יועצת מס, נסיון של למעלה מ – 13 שנה. ניסיון של כ – 20 שנה בהנהלת חשבונות וחשבות שכר.

התחלתי את דרכי המקצועית ממש מהבסיס, תוך לימוד והתמדה בדרכי המקצועית בהדרגה ועד להגעתי עד הלום.

אני מאמינה ביחס בגובה עיניים מול הלקוח, תוך הסבר מקצועי ומעמיק בכל הנושאים הרלוונטיים, אשר יעזרו ללקוח להגיע להישגיו והצלחותיו העסקיים. מאוד חשוב לי להעביר ללקוח את הערכתי וכבוד למקצוע שבחרתי תוך מתן שירות מקצועי, יעיל וזמין. ליווי מקצועי מהשלבים הראשונים של פתיחת העסק/חברה, תכנון עסקי/תקציבי, דוחות שנתיים והערכות לשנה עוקבת.

השירותים שלנו
ייצוג מול רשויות המס
בעת ההתקשרות מול הלקוח, אנו לוקחים על עצמנו את ייצוג הלקוח מול רשויות המס: מס הכנסה, משרד מע"מ והמוסד לביטוח הלאומי. נטפל בצורה מקיפה מול הרשויות בכל דבר הרלוונטי, כגון: – כלל מכתבים – הודעות – התראות – הרשאות והוראות אחרות שהנשלחים מרשויות אלו ויתקבלו במשרדנו. עצם הגעת הוראות מהמוסדות למשרדנו, יאפשר לנו להגיב עליהם בצורה יסודית, יעילה ואחראית מבלי לערב את הלקוח או להטרידו. משרדנו בקיא בנהלים ובפרוצדורות ברשויות המס, דבר המאפשר להקטין או לבטל את הקנסות או חבויות. בזכות היכרותנו עם החוקים והתקנות נוכל להגן בצורה מיטבית על המיוצג.
ייעוץ מס והחזרי מס
כמעט כולנו, כאזרחי מדינת ישראל חייבים בתשלומי מיסים כאלה ואחרים. חלקנו משלמים יותר וחלקנו פחות, בהתאם להכנסות שלנו, למדרגת המס אליה אנחנו מגיעים, למצבנו המשפחתי ועוד. כולנו יודעים את האמיתה הזו ועומדים בתשלומים אלה, דרך המשכורת או דרך תשלומים עצמאיים אם איננו שכירים אלא עוסק מורשה או פטור, בלי לשאול הרבה שאלות. מה שמעט מאיתנו כן יודעים הוא שלרבים מאיתנו, בוודאי לשכירים שבינינו, מגיעים פעמים רבות החזרי מס. כמעט מחצית מהעובדים השכירים מפסידים ובעצם "תורמים" למדינה אלפי שקלים בשנה (הממוצע עומד על 8,000 שקלים לשנה), משום שהם לא מנצלים את זכותם להחזר מס.
ניהול תזרים מזומנים

ניהול תזרים מזומנים (Cash Flow) הוא אחד מגורמי המפתח המשמעותיים ביותר להצלחה או לכישלון בכל עסק.

תזרים מזומנים הוא למעשה זרימת המזומנים אל העסק וממנו החוצה במהלך תקופה מוגדרת.

המזומן, הינו המניע את פעילותו של העסק ועל כן חשוב לנהלו בקפידה. ניהול תזרים מזומנים כושל יכול להביא, במקרה הכי גרוע לקריסה של העסק.

שעות פעילות
משרדנו על המפה

כרטיס ביקור דיגיטלי בקליק